Ostao dužan navijačima


Nikšićanin Vasilije Jovović, poznatiji kao Vanja, poslednjih šest mjeseci odigrao je u dresu Jedinstva. Iza sebe ima, i pored toga što je mlad, bogatu karijeru. Iako doveden kao veliko pojačanje i igrač koji svojim golovima treba Jedinstvu da donese ispunjenje cilja – osvajanje prvog mjesta i ulazak u prvoligaško društvo, Jovović to nije ispunio.
– Znam da nijesam dao sve što mogu i da sam ostao dužan bjelopoljskim ljubiteljima fudbala. Pet golova na prvenstvenim susretima i jedan u kupu nije bilans sa kojim bih se mogao pohvaliti. Ipak sam ja igrač centarfor, čiji je prevashodni zadatak da trese protivničke mreže – kazao je Jovović, koji se u zimskoj pauzi odmara u svom rodnom Nikšiću i razmišlja šta mu je dalje u karijeri činiti.
– Trebalo je da bude bolje u jesenjem dijelu, naročito nakon vrlo dobrog starta kada sam na jednoj utakmici postigao tri gola. Bilo je to protiv Zabjela. U prvih pet kola sve je bilo kako treba, a onda su nastupili maleri. Sve jedan za drugim. Prvo sam se povrijedio, pa odsustvovao na nekoliko utakmica. Zaigrao sam potom u kontinuitetu tri utakmice. Ipak, pauza je ostavila traga, tako da sam i pored velike želje promašivao ono što sam morao da realizujem. Istina, u dosta tih situacija praktično me je i sreća napustila. I pored svega što mi se izdešavalo ja ne mogu biti previše nezadovoljan ovom polusezonom.
Uslijedio je crveni karton, dobijen u Nikšiću u derbiju protiv Čelika, i to nakon što je zamijenjen i nalazio se na klupi za rezervne igrače.
– Mislim da će ta utakmica ostati u crnim analima crnogorskog fudbala. Nečuveno je i teško će se ponoviti da čitava ekipa, izuzev Zorana Vukovića, dobije žute kartone. „Pocrvenio” sam na klupi, kao i naš šef Jovica Nikolić. Sudija je potom upisao u zvanični zapisnik nešto što se nije ni desilo i što je samo on vidio i čuo. Zbog svega sam kažnjen sa šest utakmica neigranja. A samo je tačno što su svi kasnije potvrdili da sam sudiji uputio psovku. Zato su me mogli kazniti, ali ne kao da sam ubio čovjeka. To je drakonska kazna i nakon što se klub žalio, očekujem da sve bude ukinuto i da me ne kažnjavaju za nešto što nijesam uradio.
Jovović kaže da zaostatak od deset bodova za Čelikom i nije toliko velik, uprkos znatnim problemima koje su ekipu zadesile tokom jesenjeg dijela.
– Veliki nam je problem bilo igranje kod kuće, zbog lošeg terena. Svaka ekipa koja je dolazila branila se, a to im je zbog terena bilo olakšano.
Na kraju, Jovović je kazao da ima nekoliko ponuda ove zime, a prva je stigla od Čelika. Međutim, još nije odlučio šta dalje. Sve će biti poznato za nekoliko dana. Ukoliko odluči da ostane u Bijelom Polju, što bi navijači najviše željeli, uz adekvatna pojačanja, dobre pripreme i renoviran teren, Jedinstvo bi sigurno moglo da se upusti u trku za prvoplasiranim Nikšićanima. Ili, u najgorem slučaju da se uigra i da se u baražu sledeće godine, kada slavi rijedak jubilej – 90 godina postojanja, domogne elitnog društva.

Оставите одговор

