ZIJAD ADROVIĆ : I proljeće će biti uspješno


Beskompromisnom igrom na 16 prvenstvenih utakmica, koliko je jesenas odigrao, Zijad Adrović, je bio ne samo jedan od najstandardnijih već i najboljih igrača Čelika. Time je u potpunosti opravdao očekivanja stručnog štaba, vlasnika i navijača da će biti istinsko pojačanje „metalurga” u ovoj sezoni.
Negova brojna uklizavanja, „more” pretrčanih kilometara i bezgranično požrtvovanje protiv svakog rivala, bez obzira na njegov rejting, naišli su na opšte simpatije kod nikšićkih poklonika fudbala, ali i protivničkih navijača. Zbog toga je često nagrađivan aplauzima na otvorenoj sceni. Nema sumnje, da će i na proljeće Zijad Adrović biti jedna od glavnih uzdanica novog šefa stručnog štaba Čelika Slavoljuba Bubanje.
– Zadovoljan sam i ja s mojim jesenjim igrama. Međutim, s obzirom da sam perfekcionista u poslu kojim se bavim, mislim da mogu i bolje – kazao je Zijad.
Čelik je na korak do Prve lige, imate deset bodova prednosti.
– Ipak je još rano za slavlje. Rekao sam i ranije dosta ćemo svi zajedno proliti znoja kako bi došli do onoga što želimo. Biće važna i psiha. Znamo da nas čekaju i niski udarci, ali bićemo spremni da izdržimo sve pritiske. Mislim da će biti teže nego jesenas, ali bićemo i mi jači. Realno, zaista je teško i pomisliti da će nas neko preteći.
Iako najviše voli da igra na poziciji zadnjeg veznog, Zijad ne bira uloge. Jesenas je često bio desni spoljni. Adrović je nenadmašan u destrukciji protivničke igre.
– Bez obzira na ulogu koja mi se povjeri, trudim se da maksimalno ispunim zahteve šefa struke.
Ponikao je u Sutjesci, dugo bio u Lovćenu, ljetos je bio dovoljan samo jedan poziv Ranka Radulovića da uskoči u dres „metalurga”.
– Lijepo mi je zaista u Čeliku. Već nakon prvog razgovora sa gazdom Rankom Radulovićem shvatio sam da će Čelik biti pravi klub. Već smo plasmanom u polufinale nacionalnog kupa napravili jedan istorijski uspjeh, a kao i što sam rekao čvrsto vjerujem i da ćemo ostvariti drugi, plasmanom u Prvu ligu. Sve kockice mozaika su se poklopile. Svjesni smo da su nas mnogi i prije starta sezone vidjeli kao kandidata broj jedan za viši rang, ali malo ko je očekivao de ćemo već na kraju jeseni imati ovako značajnu bodovnu prednost, a rijetko ko bi se usudio da prognozira da ćemo u najmasovnijem takmičenju dočekati proljeće. Imamo sve preduslove da nastavimo niz uspjeha. Na nama igračima je da to realizujemo na terenu.
Skromnost ne dozvoljava Zijadu da govori o vrlinama koje nesumnjivo posjeduje.
– O tome neka sude drugi – rekao je Zijad.
Svjestan je i da ima i nedostataka, o njima se ne ustručava da govori.
– Prostora za nadgradnju uvijek ima, ali postoji nekoliko osnovnih elemenata koje se trudim da popravim – kazao je Adrović.

Оставите одговор

