Priznanje za sve „metalurge“


Darko Zpric

Prije godinu dana bio je, gotovo, anoniman fudbaler. Tek kucao stidljivo na vrata seniorskog tima Sutjeske, odnosno tražio mjesto pod suncem. Za proteklu godinu dana, bolje reći nekoliko mjeseci provedenih u Čeliku, sve se okrenulo za 180 stepeni. U njegovu korist naravno. O njemu su počeli da se pišu hvalospjevi, pričaju bajke. Jesenas je doživio i vatreno krštenje u omladinskoj, odnosno mladoj reprezentaciji Crne Gore. Sve ono što je lijepo uradio tih proteklih mjeseci, opredijelilo je žiri sastavljen od sportskih novinara i čelnika Sekretarijat za sport SO Nikšić, da Darka Zorića uvrste među deset najboljih nikšićkih sportista u 2011. Juče mu je to priznanje i uručeno na svečanoj ceremoniji.
– Sigurno je da sam ponosam zbog ovog priznanja. Zaista mi je velika čast da sam primio ovo gradsko priznanje. Prva polusezona u Čeliku je ujedno i bila najbolja u mojoj karijeri. Odigrao sam dosta jakih utakmica, što je za svakog mladog igrača, pa i mene veoma važno u karijeri. U principu sam zadovoljan onim što sam pružio, ali ni ovom prilikom ne želim da zaboravim da sam do ovog priznanja stigao uz pomoć mojih kolega iz Čelika. Svakako da i njima pripadaju velike zasluge zašto sam se baš ja našao u probranom društvu. Klub je, eto, na prvoligaškom pragu, imamo velike planove i za proljeće i nadam se da ćemo ih i ostvariti. Sve bi ovog, bilo teže, bez naših vjernih navijača, imao sam i ogromnu podršku vlasnika kluba Ranka Radulovića – istakao je Darko Zorić.

One comment

Оставите одговор

