DARKO BULATOVIĆ blizu Libereca,Sutjeska je moja prva i najveća ljubav


Darko Bulatovic

BIVŠI FUDBALER SUTJESKE DARKO BULATOVIĆ DOBRO SE SNAŠAO U POLjSKOJ!
Raspituje se i Liberec.Godinama je Darko Bulatović bio nezamjenjiv u redovima Sutjeske, u prvom timu je debitovao sa nepunih osamnaest godina. Bio je i član mlade reprezentacije Crne Gore, da bi se prošle zime preselio u poljski klub Mijeđ Legnicu.
– Odigrao sam dobro tokom prošle godine. Ne mogu a da ne istaknem utisak zadovoljstva onim što sam pružao na prvenstvenim utakmicama. Igrao sam na poziciji lijevog spoljnjeg.
Iako je prošle zime potpisao trogodišnji ugovor ne bi bilo iznenađenje da ovog prelaznog roka promeni klupske boje.
-Ugovor sa Mijeđ Legnicom veže me još dvije godine, ali imam dogovor sa upravom da u slučaju povoljne ponude mogu da odem već ove zime. A ponuda ima. Ali, neću da žurim. Prelazni rok je dug, ko zna šta je sve moguće. Na čelnim ljudima Mijeđ Legnice je da odluče. Iskreno ja bih volio da pređem u veći klub, interesovanje postoji. Od menadžera sam obaviješten da je nekoliko poljskih prvoligaša zainteresovane za moje usluge, a i češki prvoligaš Liberec, ističe Darko.
Na pitanje da li je pratio utakmice svog matičnog kluba, Bulatović kaže:
– Naravno da sam sve pratio, u eri interneta lako je biti obaviješten. Sutjeska je moja prva i najveća ljubav, tako da sam sa velikim zanimanje pratio učinak plavo-bijelih. Svakako da svi oni kojima je Sutjeska na srcu ne mogu biti zadovoljni rezultatima poslednjih godina, ali je se nadam da će biti bolje.

Оставите одговор

