Vukašin Poleksić već dvije godine van terena


Vukašin Poleksić

Vukašin Poleksić, golman mađarskog Debrecina, na svojoj koži osjetio je najsuroviju stranu fudbala.

Već dvije godine naš internacionalac sanja da ponovo stane među stative, a izlaz iz tunela u koji je ušao 25. juna 2010. godine konačno će ugledati 1. juna. Naime, tog dana UEFA je optužila stamenog Nikšićanina za pokušaj namještanja utakmice Lige šampiona Debrecin – Fiorentina, koja je završena pobjedom italijanskog tima 4:3. Iako je vjerovao da će dokazati svoju nevinost, Sud za sportsku arbitražu u Lozani 5. maja prošle godine, ipak, potvrdio je odluku UEFA-e.

– U prvom trenutku nijesam mogao da vjerujem da mi se ovako nešto događa. Minule dvije godine prošao sam kroz pravi pakao i zaista mi je bilo jako teško da sve ovo podnesem. Kako je suđenje odmicalo, od jednog do drugog ročišta vjerovao sam da će se postupak prekinuti, odnosno da ću biti oslobođen. Vrijeme je odmicalo, nada je trajala, ali je ipak prošle godine odluka potvrđena i tek tada sam shvatio da me čeka duga pauza. Hvala Bogu pa je ostalo samo još pola godine, jer sam siguran da ne bih mogao da izdržim da su mi prvog dana rekli da moram pauzirati ovoliko vremena – ističe  za Arenu Vukašin Poleksić, kojem ni danas nije jasno zašto je suspendovan.

Molimo Vas da poštujete naša autorska prava. Ovaj tekst je preuzet sa adrese http://www.pobjeda.me/2012/01/08/surova-strana-fudbalavukasin-poleksic-vec-dvije-godine-van-terena/#comment-4176

 

Оставите одговор

