MARKO RADOVIĆ:Svi mi govore da moje vrijeme tek dolazi



Marku Radoviću, mladom golmanu Sutjeske, stručnjaci proriču visoke domete. Ta predskazanja dobijaju na značaju, ako se zna da je njegovo ime debelo podvučeno u skautskim tefterima.
Na terenima kraj Bistrice je ponikla čitava plejada vrsnih čuvara mreže. Pa i poslednjih sezona, golmani su kao po pravilu najbolji u redovima plavo-bijelih. Ovom uspješnom nizu po svemu sudeći pridružiće se i Marko, naravno ako ostane kraj Bistrice.
– Svi pozitivni komentari o mojim mogućnostima prijaju, ali obavezuju da se pruži i više i bolje. Moje je da slušam, radim i da idem naprijed korak po korak. Nogama sam čvrsto na zemlji, jer praktično još ništa nijesam uradio. Na meni je da nastavim da radim punom parom, da se nametnem svojim odbranama. Kako zaista želim biti pravi profesionalac, onda se mora raditi i više i bolje – jasan je Marko.
Trenutno je na Sutjeskinom golu neprikosnoven Boris Lakićević.
– Lakićević je odličan golman, jedan od najboljih u Prvoj ligi. Svi mi govore da moje vrijeme tek dolazi. Svjestan sam toga, ali i znam da samo od mene zavisi kako ću da iskoristim eventualnu šansu. Znam da imam perspektivu i talenat, ali uvijek težim ka boljem. Želim da opravdam očekivanja ljudi koji mi predviđaju lijepu budućnost.
O prvim danima na priprema u Novom Sadu, Marko kaže:
– Imamo izvanredne uslove za rad. Ne mogu a da ne istaknem utisak zadovoljstva, sve protiče u vrlo korektnom duhu. Prethodnih dana smo obavili testiranja, ovo je vjerovatno i prva selekcija.

One comment

Оставите одговор

