U Čelik zbog titule


U nikšićki Čelik do sada je pristiglo pet novajlija. Mladi Semir Agović, koji je stigao iz Ibra, ne krije da je zadovoljan što je stigao u tabor „metalurga“.
– Presrećan sam što sam došao u jednu ambicioznu sredinu i tokom priprema maksimalno ću da radim kako bi spremno dočekao start proljećnog dijela prvenstva. Imamo dobre uslove, i sada je sve na meni. Vjerujem da ću uspjeti i da ću biti prava investicija mog novog kluba i gazde Ranka Radulovića – kazao je Agović.
Za mladog Agovića ovo su prve pripreme sa trenerom Slavoljubom Bubanjom. Za sada ima samo riječi hvale.
– Mnogo će mi značiti rad sa trenerom kakav je Slavoljub Bubanja. Posebno mi se dopada što svi imamo ravnopravan tretman. Dopada mi se kako radi. Osjeća se njegova čvrsta ruka, na pravi način gradi međusobno povjerenje i uvažavanje.
Velika je konkurencija za svako mjesto u timu. Agović se ne plaši konkurencije i vjeruje da će se izboriti za mjesto u prvih 11.
– Respektujem i poštujem svakog saigrača, ali se naravno konkurencije ne plašim. Ne štedim se ni tokom priprema i uvijek pokušavam da dam maksimum. Jedva čekam da počnu kontrolne utakmice. Znam da je u ovom periodu najteže pred nama, ali moramo svi dati pun doprinos, jer smo svjesni da samo maksimalno pripremljeni možemo opravdati ambicije kluba.
Agović je uvjeren da će Čelik prvi proći kroz cilj.
– Mi koji smo bili rivali Čelika u jesenjem dijelu sezone možda i najbolje znamo koliko ova ekipa vrijedi. Sada smo stigli nas petorica i ekipa je još jača. Ubijeđen sam i da je konkurentima sasvim jasno bilo da im predstoji samo borba za baraž. Imamo zaista lijepu prednost, ali svi znamo da ona još nije nedostižna. Jesenji učinak mojih sadašnjih kolega daje mi za pravo da vjerujem da je prvenstvo već odlučeno. Prilikom prvih kontakata sa novim klubom stavljeno mi je do znanja i da se gaje velike ambicije u najmasovnijem takmičenju. Dakle, zašto i ja ne bih vjerovao da se u kupu može stići do istinskog podviga – zaključio je Semir Agović.

One comment

Оставите одговор

