Titulu najmlađeg


Titulu najmlađeg na ovogodišnjim Sutjeskinim priprema nosi šesnaestogodišnji kadet Vladan Karadžić. Već prvog dana kada se pojavio na terenima kraj Bistrice primijećen je njegov nesvakidašnji talenat. Vladan je talenat kakav se rijetko rađa. Već sada mnogi za Karadžića misle da će postati veliki igrač, reprezentativac.
– Maštao sam o pozivu na pripreme prvog tima, ali iskreno malo me je i iznenadio. Imam tek šesnaest godina. Bio bih najsretniji da se tokom ovih priprema nametnem stručnom štabu. Daću sve od sebe, a dalje je na stručnom štabu da ocijeni moj rad. Vidjeću šta će se dogoditi, ako se vratim u kadete, naravno, neću biti razočaran – kazao je Karadžić.
Karadžić je dominantan u svojoj generaciji, on ima sve da jednog dana postane vrhunski fudbaler. Igrač je za veliku scenu, ili će biti sam vrh ili ga neće biti. Vladan se mnogo ne opterećuje pohvalama koje konstantno stižu na njegovu adresu.
– Mnogo me obradovao poziv stručnog štaba. Ne opterećujem se mnogo pričama, igram fudbal jer ga mnogo volim. Ja sam mlad igrač i tek treba da se afirmišem. Svi mi govore da moje vrijeme tek dolazi. Svjesan sam toga, ali i znam da samo od mene zavisi kako ću da iskoristim šansu koja mi se ukazuje.
Vladan golove postiže podjednako dobro i glavom i nogom.
– Bitno mi je samo da zatresem mrežu i da na taj način pomognem timu da dođe do pobjede. Laskaju naravno pohvale, u svakom slučaju prijaju i dodatno motivišu, ali da se ne zavaravamo, treba još dosta znoja da prolijem da bih mogao da kažem da sam nešto postigao – rekao je Vladan Karadžić za dnevne novine „Dan“.

Оставите одговор

