IGOR POČEK: Respektujem starije fudbalere, ali se konkurencije ne plašim


Igor Poček je možda najveći dobitnik Sutjeskin priprema na primorju. Pred polazak za Meljine, on je uz Nemanju Ostojića i Miloša Nikolića, priključen prvom timu. Talentovani sedamnaestogodišnjak je radom na treninzima i prikazanim na kontrolnim utakmicama, potvrdio da se na njega može i te kako računati. Igrama u mlađim kategorijama već je stekao epitet hrabrog i požrtvovanog igrača, Sutjeska od ovog fudbalera tek očekuje još više.
Iako jedan od najmlađih u redovima plavo-bijelih, Poček se ne plaši konkurencije i vjeruje da će brzo ozbiljno konkurisati i za mjesto u prvih jedanaest.
– Naravno da respektujem starije fudbalere, ali se konkurencije ne plašim. Nemam nikakvu tremu, znam da se ne štedim na treninzima, na terenu, na kontrolnim utakmicama i uvijek pokušavam da dam maksimum. Tako je i sada na priprema, radim maksimalno, kako bih se nametnuo stručnom štabu i primorao ih makar da razmišljaju o meni – kaže Poček.
Igor se mnogo obradovao pozivu da se priključi pripremama seniorskog pogona.
– Bio sam malo razočaran što nijesam putovao za Novi Sad. Ali takav je život, ja sve gledam sa vedrije strane. Samo sam rekao sebi, idemo dalje. Uvijek sam uživao igrati za bilo koju selekciju Sutjeske. Moram sada opravdati ukazano povjerenje. U punom sam pogonu, zato treba uvijek biti spreman. I kad ne znaš, neko te gleda, prati, skautira.
Tokom poslednjih mjeseci prvom timu je priključen veliki broj juniora. Ali kada krenu zvanične utakmice niko ne pita da li je ekipa recesijska, jeftina, koliko je podmlađena, šta su objektivne slabosti. Sedamnaestogodišnji Poček se nada da će Sutjeska na proljeće izbjeći sve brige oko opstanka.
– Sada smo u zoni baraža, ali se iskreno nadam, bez obzira da li ću ja biti u kombinaciji, da ćemo se te opasnosti riješiti i prije samog finiša sezone.
Na pitanje šta lično očekuje od proljeća, Igor kaže:
– Znam da imam perspektivu i talenat, ali uvijek težim ka boljem. Na proleće prije svega želim da opravdam očekivanja ljudi koji mi predviđaju lijepu budućnost. U svakom slučaju pohvale prijaju i dodatno motivišu. Svi mi govore da moje vrijeme tek dolazi. Svjestan sam toga, ali i znam da samo od mene zavisi kako ću da iskoristim šansu koja mi se ukazuje. Naravno da bih volio da nastupam u seniorskom pogonu, ali i ako i dalje budem sa omladincima, trudiću se da dam sve od sebe – istakao je Igor.

Оставите одговор

