Dečko koji mnogo obećava


Fudbaleri Sutjeske uveliko se pripremaju za proljećni dio prvenstva. Po svemu sudeći plavo-bijeli će morati da produže boravak u Meljinama, jer je u Nikšiću meteorologija daleko ispred fudbala. Vremenske (ne)prilike trenutno Nikšićani predstavljaju najveću prepreku u ostvarivanju planova.
Ako je suditi po radu na pripremama i pruženom na kontrolnim mečevima, na proljeće bi od omladinaca koji su priključeni prvom timu šansu lako mogao dobiti Vladimir Jovović. Jednostavno, on mora da eksplodira u narednom periodu. Ambiciozan je, ozbiljan i opredijeljen za profesionalnost i spartanski rad.
– Mnogo mi znači što sam od prvog dana priprema u seniorskom pogonu. Posebno mi se dopada što svi imamo ravnopravan tretman. Za mladog igrača nije dobro ako oseti da je neko u prednosti u odnosu na njega samo zbog godina. Kod našeg stručnog štaba važi pravilo: ko je bolji igraće. To je jedini ispravan rezon – ističe Vladimir.
Bez dileme Jovović je od svih mladih fudbalera Sutjeske najviše napredovao tokom protekle jeseni. Borac je bez mane i straha. Ima izvanredne motoričke i funkcionalne sposobnosti. On fudbal zna, ima izvanredan osjećaj za igru. Svestran je igrač, koji podjedanako dobro može da igra na više pozicija u timu. Ne bira zadatke, besprekorno obavlja i defanzivne i ofanzivne zadatke. Dječko koji zaista mnogo, mnogo obećava.
Na pitanje kako podnosi rad tokom priprema, kaže:
– Ne postoji može ili ne može, jednostavno mora. Ja sam bio svjestan da me očekuje mukotrpan rad. Koliko mogu da vidim, svi dajemo pun doprinos, jer dobro znamo da samo maksimalno pripremljeni možemo opravdati očekivanja stručnog štaba, rukovodstva, navijača. Imamo dobre uslove i sve je na meni.
Ulazak u prvi tim predstavlja hod po mukama za svakog kandidata, ali utoliko je slađe. Zadivljuje hrabrost i odgovornost sa kojom Vladimir obavlja posao na terenu. Tokom jeseni u omladinskoj ligi davao je golove, asistirao, prvi je bio i u destrukciji protivničke igre. U plućima motor, u nogama beskrajna energija, srce kao kuća. Jednostavno, reč je o „suvom“ kvalitetu, tipu igrača koga morate cijeniti i voljeti. To ga je, uostalom, i preporučilo za seniorski pogon. Na pitanje da li će te dobiti priliku da na proleće zaigra prvoligaške utakmice, Vladimir kaže:
– Imam veliku želju za dresom prvotimca i vjerujem da ću se izboriti. Za mene radi vrijeme i zaista ne osjećam neki pritiska da li ću ili neću dobiti priliku Naravno, velika mi je želja da zaigram u prvom timu Sutjesku. To me motiviše, daje dodatnu energiju, da još više zapnem. Polako, nigdje ne žurim.

Оставите одговор

