VLASNIK ČELIKA RANKO RADULOVIĆ LjUT NA OPŠTINARE


Fk Celik

Visina snijega na terenima kraj Bistrice je preko jednog metra. Juče je čišćenje terena sa vještačkom travom organizovao gazda Čelika Ranko Radulović.
– Tražio sam od lokalne uprave, tačnije od gradonačelnika Radojičića, mašine da bi se makar očistio ovaj teren sa vještačkom travom. Odgovoreno je da su sve mašine zauzete, ali ja sam evo uspio odmah da obezbijedim mašine za čišćenje snijega. Naravno, ja ih sam plaćam, plaćam gorivo. Imam upalu pluća, ali sam ipak izašao iz bolnice Brezovik da bih organizovao čišćenje terena. Podsjećam da sam organizovao i čišćenje puta ka Brezoviku. Momci dolaze sa primorja za dva dana i mora im se obezbijediti barem teren. Za koji dan će ovdje trenirati i naši i Sutjeskini fudbaleri. Namjeravali su da djecu pošalju da čiste teren, to djeca ne bi mogla uraditi ni za mjesec dana – istakao je Ranko Radulović.
Pored stadiona je jedna mašina čistila parking prostor.
– Da, tu mašinu je opština poslala, eto čisti prilaze stadionu – kazao je Ranko Radulović.

„Fapovci” jači od snijega
Gazda Čelika najavio je da će danas glavni teren čistiti navijači Čelika.
–Uvijek sam tvrdio da imao najbolje navijače. Oni će čistiti glavni teren i još će jednom na djelu potvrditi da je „Fap mašina“ jača od svega – istakao je Ranko Radulović.

Оставите одговор

