Snaga novinarskog pisanja!


Selektor bokserske reprezentacije Crne Gore Dragan Đuričković i bivši bokser Ratko Drašković, otac reprezentativca Boška Draškovića, obrušili su se na novinara „Vijesti” Slavišu Živaljevića uvredama i prijetnjama onemogućivši mu da prisustvuje konferenciji za novinare.

Njih dvojica vrijeđali su i psovali novinara, te prijetili da o Bošku Draškoviću više ne smije izaći bilo kakva informacija u novinama.

Napad na novinara uslijedio je prije konferencije za koje su „Vijesti” uredno primile poziv, pa ostaje pitanje da li je poziv i stigao samo da bi novinar bio izložen neprijatnostima.

„Nekoliko minuta prije podneva, ispred SC „Morača” prišao sam grupi u kojoj su stajali selektor Dragan Đuričković, novinar „Dana“ Todor Brajković i Ratko Drašković, otac kapitena bokserske reprezentacije”.

„Na, za pozdrav pruženu ruku, selektor mi je, držeći ruke u džepovima, odgovorio: „Mrš”! Na pitanje čime sam to zaslužio, nastavio je sa salvom uvreda i prijetnji, tvrdeći da sam autor teksta, nakon eliminacije naših boksera sa kvalifikacionog olimpijskog turnira u turskom Trabzonu”.

„Na moje objašnjenje da je, zbog mojih slobodnih dana, tekst napisao kolega Nikola Nikolić i da, ako nešto nije u redu ima pravo na reagovanje, Đuričković je uputio optužbu da lažem i da sam ja pisao tekst, ali da nijesam imao hrabrosti da se potpišem i krenuo je put mene da se fizički obračuna, uz salve psovki i uvreda”.

„Rekao sam mu da nijesam na ulici i da sam tu službeno, te da mi ne pada na pamet da se razračunavam, uz obavještenje da ću prijetnje da prijavim policiji”.

„Krenuo sam, praćen uvredama i prijetnjama, kojima se pridružio i Ratko Drašković. On je, uz prijetnje i upućene psovke naglasio prijetećim tonom da ime njegovog sina nikada više ne smije izaći u novinama u kojima radim”, kaže Živaljević.

Vuksanović: To je između vas i Đuričkovića!

Na pitanje „Vijesti” da prokomentariše postupak selektora i kaže šta će preduzeti, Božidar Vuksanović, predsjednik Bokserskog saveza Crne Gore i direktor Uprave policije, čiji je Đuričković zaposleni, rekao je:

„Neumjesno je komentarisati nešto u čemu nisam učestvovao. To nije institucionalni stav Bokserskog saveza Crne Gore, već lično gospodina Đuričkovića. To je između vas i Đuričkovića, i na toj relaciji treba da se riješi”!

BOSKO DRASKOVIC NA SVOM FEJSBUK ZA SVE TO KAZE !

 „Lazno predstavljen ekces… lose predstavljena slika o svemu… i dalje snaga novinarskog pisanja izvlaci samo najgore iz svega, bez dozvole na odgovor sa pokricem argumentima u nasu korist! “

Оставите одговор

