Đurović: Sutjeska zaslužuje da igra važnu ulogu u domaćem fudablu


Sutjeska je na jedvite jade izborila opstanak u društvu najboljih i to najviše dobrim igrama u posljednjih 5-6 mečeva. Nenad Đurović koji je odigrao veoma zapaženu ulogu u timu govori za naš sajt o protekloj sezoni.

Da li si zadovoljan učinkom svog tima protekle sezone?

Došao sam na polusezonu i glavni cilj je bio opstanak bez baraža  što smo na kraju i ostvarili. Zadovoljan sam što smo ostvarili taj cilj ,ali isto tako nisam zadovoljan činjenicom da Sutjeska svake godine muči muku oko opstanka. Siguran sam da ovaj klub koji je bio brend i u SFRJ kao i grad zaslužuju da Sutjeska svake godine igra zapaženu ulogu u našoj ligi  pa zašto i da ne  uzme jedan od dva pehara.

Kakvi su tvoji planovi za budućnost, ostaješ li u Sutjesci i naredne sezone?

Vec sam u ozbiljnim kontaktima da se opet vratim u inostranstvo, to mi je za sada prioritet a ako se to ne desi ostaću u Sutjesku makar još jednu polusezonu – rekao je Đurović.

Preuzeto sa :  http://cg-fudbal.com/2012/06/05/durovic-sutjeska-zasluzuje-da-igra-vaznu-ulogu-u-domacem-fudablu/

Оставите одговор

