Čovjek sa zlatnom zbirkom


Veliki dio onoga što je kao trener sanjao dogodilo mu se ovoga maja. Sa klubom u kojem je napravio prve igračke i trenerske korake osvojio je dva trofeja. Pogađate reč je o Slavoljubu Bubanji.
Kada je Skot Pek pisao svoj kultni bestseler „Put kojim se ređe ide” sasvim sigurno nije imao na umu aktuelnog šefa stručnog štaba Čelika. Jer, ukoliko bi se Slavoljub Bubanja latio pera, u knjižarama bi uskoro mogao da osvane naslov „Put do titule”. Prije nekoliko godina, mogao je mirno da prošeta svojim Nikšićem, sada svi žele da mu priđu, da mu čestitaju.
– Narod niko ne može da prevari. Naši ljudi umiju dobro da prepoznaju iskrenost. Mi smo ljubav uzvraćali pobjedama, trofejima. Najviše naravno onim osvojenim u najmasovnijem takmičenju. Momci su na terenu pokazali volju, želju, srčanost, pravednost. To je narod vidio, shvatio, ljubav je obostrana – ističe strateg „metalurga”.
Dogodilo se mnogo toga, po čemu će se sezona 2011/2012. u Čeliku pamtiti kao istorijska.
– Presrećan sam što sam bio dio ovog projekta. Osvojili smo sve što se moglo osvojiti, čak smo i oborili rekord u broju osvojenih bodova. Ova generacija je to bez dileme i zaslužila. Zahvalan sam svima koji su na bilo koji način doprinijeli ovim uspjesima. Uvijek sam naglašavao da su uspjesi zasluga ljudi i igrača sa kojim sam radio tokom ovih mjeseci. Svi smo vremenom usvajali istu filozofiju kako ekipa treba da igra. To je fundament uspjeha. Svakako da dodatnu slast daje to što sam ponikao u Čeliku, što sam i trenersku karijeru počeo graditi u ovom klubu.
Na pitanje da le ćemo ga i u narednoj sezoni, gledati na klupi Čelika, kaže:
– Rano je o tome pričati. Sigurno je to da se moraju već danas planirati naredni koraci, jer je prva evropska utakmica praktično tu. Naravno i za mene je izazov oprobati se u kvalifikacija za Ligu Evrope, ali ipak sve zavisi od gazde Ranka Radulovića. Prozivka je zakazana za 7. jun. Nije samo tu Evropa, čeka nas i prvoligaška premijera. Poznato je da ekipe koje rano startuju u evropskim takmičenjima, imaju nakon toga dosta problema u ligaškom takmičenju. O tome se mora voditi računa. – zaključio je Slavoljub Bubanja. B.K.
Preuzeto od dnevne novine „Dan“ !

Оставите одговор

